reklama

Oni sa tí naši papaláši len tak žoviálne bavili

Sulík s Kočnerom, Predstavitelia Penty si chodia k Radičovej na kávičku, Fico nepotvrdil ani nevyvrátil jeho kontakty  s....  , Máme to asi nesvojprávnych politikov,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď hneď ako zasadane koaličná rada, prípadne sa pripravuje nejaké dôležité rokovanie ihneď idú rokovať s predstaviteľmi finančných skupín , keď ihneď idú pohovoriť o voľbe generálneho prokurátora a o iných otázkach s človekom vedeným v mafiánskych zoznamoch, keď si za svojich odborných poradcov na ktorých idú nemalé prostriedky zo štátnej kasy - rozumej z môjho aj tvojho vrecka volia bývalých ŠTBákov SISkárov, alebo aspoň Prezidneta Policajného zboru, ktorý kým bol prezidentom sám potreboval kopec poradných orgánov a poradcov.
A pritom títo ľudia rokujú o nás všetkých o problémoch nás všetkých o zloženiach najvyšších orgánov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A./ Majú právo takí vedieť tak dôležité veci skôr ako občan a ako sa vlastne oficiálne prijmú?

B./ Alebo títo ľudia s nimi konzultujú preto že musia a že sú týmito ľuďmi priamo ovplyvniteľní a ovplyvňovaní?

Myslím že B je správne a je to hrozné. Pôvodne som si myslel, že veci rozhoduje nijako právne nekreovaná a mimo všetkých zákonov esistujúca koaličná rada Teraz je však na základe takýchto kontaktov zrejmé, že
všetko čo sa tu deje oficiálne je len kamufláž pre nás bežných občanov a všetko ostatné, čo je za tými stretnutiami a kdesa všetko zomelie je na finančných skupinách a mafiánoch.

No je mi z toho zle. 10.3.2012 im to ale natreme, však?

Eduard Krištof

Eduard Krištof

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný človek, ktorým som bol vždy a aj ním ostanem. Som absolvent právnickej fakulty UK v Bratislave. Bol som robotník, radový policajt, riaditeľ v polícii, vyšetrovateľ, v súčasnosti som výsluhový dôchodca, zamestnanec a živnostník zároveň. Nad všetkým pre mňa stojí čistý štít. Moje heslo je:"čestne žiť, nikomu neškodiť, dať každému čo mu patrí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu