reklama

Každý z poslaneckých kandidátov NR SR by mal mať svoj program.

ktorý bude presadzovať , pre ktorý bude získavať ostatných poslancov zo svojej aj z iných strán. A každý poslanec by mal načúvať programom iných a pokiaľ je niektorý z bodov iného poslanca jeho myšlienkam a srdcu blízky, mal by ho, ak sa dostane na hlasovanie podporiť. To je hlasovanie podľa svojho vedomia a svedomia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo chcem dať do osudia volieb v prípade zvolenia za poslanca NR SR ja?

- svoju česť, ktorá je mi drahšia ako Ficove, Počiatkove aj Kaliňákove 20 miliónové hodinky dohromady. Nikdy som ju nezahodil, nestratil a nezradil a nikdy to neurobím. Kedykoľvek a komukoľvek sa pozriem do očí. Aj napriek tomu že politici sú v dnešnej dobe označovaní za najväčších zlodejov a gaunerov. Chcem byť jedným z tých o ktorých toto tvrdenie neplatí. Verím, že vo voľbách zvolíte takých čo najviac.

- svoje dobré meno, ktoré si vážim a s ktorým chcem aj naďalej žiť tak, aby ho nikto neopľúval. Aj napriek tomu že mnohým politikom nevieme prísť na meno, alebo ak áno, tak len v súvislosti so zlodejinami, klamaním a sklamaním voličov. Chcem aby po štyroch rokoch ľudia mohli povedať že tento človek robil pre nás. Som si vedomý toho, že ak svoje meno pošpiním, pošpiním aj meno svojej rodiny, známych a blízkych a sklamem tých, čo mi dali hlas a toto nepripustím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- svoje schopnosti, vedomosti, názory a skúsenosti. Mám ich ako obyčajný človek a chcem robiť pre obyčajného človeka. Neviem hľadieť krivo na obyčajného človeka a zároveň neviem a ani nechcem zneužívať jeho obyčajnosť.

- Jednu polovicu príjmu poslanca NR SR venujem na verejnoprospešné účely, nakoľko príjem poslanca považujem za neodôvodnene vysoký a nezaslúžený vzhľadom k príjmom obyčajných pracujúcich ľudí. Mám za to že každá práca je spoločnosti užitočná, ak sa robí čestne a poctivo.

Okrem toho čo mám uvedené o sebe v úvode blogu môžem o sebe povedať toto:

Som kandidátom č. 37 na kandidátke – STRANY DEMOKRATICKEJ ĽAVICE. Som poslancom Obecného zastupiteľstva Podlužany okr. Levice, členom folklórneho súboru Rozmajrín, prispievateľom blogov www.blog.sme.sk, kde sa snažím odhaľovať príčiny ekonomickej a morálnej krízy spoločnosti, hľadať východiská a hlavne svoje názory sprostredkavať celej spoločnosti tak, aby sa ľudia zapojili do chodu spoločnosti a do diskusie o problémoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľudia, ktorí ma poznajú to vedia a tí, ktorí ma nepoznajú si môžu byť istí, že mi záleží hlavne na iných. Som človek čestný, skromný a pracovitý a hlavne nemám záujem hrabať pre seba, ale robiť všetko pre dobro iných ľudí. V zmysle toho sa viem zriecť vlastných hmotných výhod. Keďže som prešiel viacerými profesiami od robotníka, cez stavebného technika, policajta, až po živnostníka a pochádzam z obyčajnej rodiny a z obyčajných pomerov mám osobné skúsenosti s fungovaním štátu v rozličných sférach a zároveň so života jednoduchých ľudí. Na základe tohto sa pripájam k sociálnemu štátu, k ochrane ohrozených skupín ľudí a zabezpečeniu skutočnej rovnosti šancí pre všetkých. Pri rovnosti šancí si potom karieru zabezpečí každý schopný človek sám. Som proti zneužívaniu moci a verejných financíí štátnym aparátom. Nikdy som nesiahol na úplatok ani na nezákonné „provízie“ a nikdy to neurobím. Pomôžem každému, kto pomoc potrebuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svoj hlas by mi ľudia mali dať preto že

- dokážem kedykoľvek verejne preukázať spôsob nadobudnutia svojho majetku.

- nehľadám svoj osobný prospech, ale prácu v prospech všetkých bežných ľudí.

- nie som, nebol som a nebudem v prepojení s finančnými a zločineckými skupinami, nemám rodinné a iné väzby na ľudí, pre ktorých sú politici nástroj na získanie bohatstva.

- viem a chcem obetovať časť seba aj časť môjho pre prospech iných ľudí.

- som schopný a ochotný načúvať problémom obyčajných ľudí a tieto problémy riešiť.

- držím slovo chlapa a urobím všetko preto aby som svoje slová aj splnil.

Ak sa Vám môj program páčil dajte o ňom vedieť aj ďalším ľuďom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Konkrétne myšlienky toho môjho programu budem postupne zverejňovať na tomto blogu.

Eduard Krištof

Eduard Krištof

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný človek, ktorým som bol vždy a aj ním ostanem. Som absolvent právnickej fakulty UK v Bratislave. Bol som robotník, radový policajt, riaditeľ v polícii, vyšetrovateľ, v súčasnosti som výsluhový dôchodca, zamestnanec a živnostník zároveň. Nad všetkým pre mňa stojí čistý štít. Moje heslo je:"čestne žiť, nikomu neškodiť, dať každému čo mu patrí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu