reklama

Argumentačná úbohosť politikov versus potreby praxe

Včera som si pozrel dve publicistické relácie. Jedna zložená z politikov a jedna z ľudí z praxe. Jedna mala dať odpoveď na otázky čo politici robia robili a hlavne budú robiť  a druhá pre koho a akým spôsobom by to bolo dobré robiť.  V jednej vystupoval  Róbert Fico,  Ján Figeľ a Béla Bugár. Riešili rôzne otázka a hoci argumetnačne bol najvyššie jednoznačne Róbert Fico, aj tak mi na prejave všetkých týchto politikov vadilo to, že neodpovedali jednoznačne na kladné otázky Anny Ghanamovej, neustále od otázky odbiehali a robili si volebnú  propagandu.  Bolo chybou aj moderátorky, že to v takomto veľkom rozsahu dopustila a príkladmi a opakovaním otázky ich nedonútila aby sa venovali téme a problematike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V jednej z relácií vystupoval Róbert Fico, Ján Figeľ a Béla Bugár. Riešili rôzne otázky a hoci argumentácia bola biedna, musím uznať že argumetnačne bol najvyššie jednoznačne Róbert Fico, hoci ho veľmi nemusím. Na prejave všetkých týchto politikov mi vadilo hlavne to, že neodpovedali jednoznačne na kladné otázky Anny Ghanamovej, neustále od otázky odbiehali a robili si volebnú propagandu. Bolo chybou aj moderátorky, že to v takomto veľkom rozsahu dopustila a príkladmi a opakovaním otázky ich nedonútila aby sa venovali téme a problematike.
Zároveň však aj pri tej volebnej propagande mi chýbali okrem vzletných rečí a nič nehovoriacich sľuboch konrétne riešenia, ktorým sa vyhýbali ako čert krížu. Ba dokonca v jednej časti sa p. Figeľ tak zamotal do svojich nič nehovoriacich myšlienok, že táto časť ani len gramaticky nedávala zmysel, nieto ešte argumetnačne. Čakal som od relácie veľa, dostal som málo. Ani jeden z rečníkov ma totiž nepresvedčil o pravdivosti a hlavne o úprimnosti ich tvrdení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom som úplnou náhodou prepol na iný kanál a tu bola relácia v ktorej sa niektorí podľa mňa ľudia, ktorí sa vyznajú a ktorých sa politika priamo dotýka vyjadrili k otázkam smerovania politiky, jej dôsledkom a hlavne tomu, čomu by mala politika slúžiť. Boli tu p. Soták, p. Uhrík, p. Oravec a ďalší dvaja páni, ktorí sa vyjadrovali k týmto otázkam a poukazovali na prax, v ktorej žijeme a v ktorej podnikajú. Poukázali na zlé školstvo, ktoré nenaplňa potreby pracovného trhu. Poukázali na právnu neistotu, ktorá tu je, či už v rámci prijímania neskutočného množstva zákonov, ako aj z neustálych výmen úradníkov po voľbách doslova povedali neschopných za ešte neschopnejších. Poukázali na rozhodovanie koaličnej rady, ktorá aj napriek tomu že nemá žiaden voličský, zákonný ani iný mandát, rozhodne bez akéhokoľvek overenia si svojich rozhodnutí v praxi a fackovací panák parlament, všetky tieto excesy, niekedy bez akýchkoľvek súvislostí s rozumným rozhodnutím a potrebami praxe, schváli. Poukázali na riešenia dnešnej ťažkej finančnej situácie, či už spoločnosti alebo aj podnikateľov z rôznych hľadísk a tiež na to, že nie je možné donekonečna riešiť situáciu len zvyšovaním daní, odvodov a zároveň zhoršovaním podnikateľského prostredia. Z celej debaty mi vzišiel jeden dôležitý fakt, že politika nášho štátu je absolutne odtrhnutá od potrieb praxe a od riadneho /nie politického/ riešenia problémov, ktoré nás ťažia. Že napriek tomu, že politici deklarujú zlepšovanie podnikateľského prostredia a tým aj zvýšenie zamestnanosti a zvýšenie príjmov štátu robia pravý opak a sú len spotrebiteľmi toho, čo podnikateľský sektor štátu dovzdáva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a z toho mi tiež vyplynul ďalší fakt , že vo voľbách musíme nevyhnutne hľadať osobnosti, ktoré majú konkrétnu víziu vývoja s konkrétnymi opatreniami a nevyhýbajú sa načúvaniu a následnému riešeniu problémov tých, pre ktorých majú vytvárať prostredie.

Eduard Krištof

Eduard Krištof

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný človek, ktorým som bol vždy a aj ním ostanem. Som absolvent právnickej fakulty UK v Bratislave. Bol som robotník, radový policajt, riaditeľ v polícii, vyšetrovateľ, v súčasnosti som výsluhový dôchodca, zamestnanec a živnostník zároveň. Nad všetkým pre mňa stojí čistý štít. Moje heslo je:"čestne žiť, nikomu neškodiť, dať každému čo mu patrí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu