reklama

Môžu ešte Goriliaci pozerať do zrkadla?

Vo veci Gorila sú dennodenne nové informácie, nové zvraty, nové potvrdenia a nové úsilia o spochybňovanie. Človek si nevie vybrať zo zaručených právd, ale ani zo zaručených dementovaní pravosti spisu Gorila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Keď som robil policajta, často som sa dostával do kontaktu s ľuďmi, ktorí či už z hlúposti, nevedomosti, zo snahy niekoho ešte zakryť, z princípu, zo strachu pre trestom, z rezignácie, alebo len tak zo zvyku, aj napriek tomu, že existovalo množstvo dôkazov proti nim neustále popierali že sa niečoho dopustili a niektorí uskočili až v momente, keď už bolo nad slnko jasné, že: "priznanie je poľahčujúca okolnosť ale istý trest" a že im zostane len tá prvá časť t.j. poľahčujúca okolnosť z priznania.
 Takíto ľudia hlavne pri dlhotrvajúcich výsluchoch a konfrontáciách mi navidomoči brali energiu. Cítil som ako zo mňa uniká a bolo mi z nich zle. Vedel som, že musím dostatočne preukázať vinu tomuto páchateľovi, aby poškodení mali aspoň aké také zadosťučinenie v podobe odsúdenia páchateľa a uloženého trestu, lebo veľakrát sa stávalo, že náhradu škody nevymohli poškodení žiadnu, alebo len mizivú až smiešnu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Keď som robil policajta, často som sa dostával do kontaktu s poškodenými ľuďmi, ktorým páchateľ vzal niekoho blízkeho, ktorým ublížili na zdraví, ktorých ponížili tým najhorším spôsobom na cti aj duši /napr. znásilnené ženy, zneužité deti,/ , ktorým páchateľ vzal podstatnú časť majetku, zničil rodinný aj pracovný život. Po ich výsluchoch ma často bolela duša.
 S takýmito ľuďmi som vždy súcitil. Dodávali mi energiu a vedel som, že musím urobiť všetko pre to aby som im pomohol, keď už iným nie, aspoň dobre odvedenou prácou na usvedčení páchateľa a následným aspoň čiastočným zahojením ich boľačiek v podobe podania obžaloby na páchateľa, ktorého neskôr odsúdili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Keď som robil policajta stretol som sa s rôznymi racionalizačnými opatreniami na šetrenie pohonných hmôt, papiera, tlačív /napr. v podobe písania na obidve strany, v podobe obmedzenia počtu najazdených kilometrov, v podobe zanášania kníh o prevádzke vozidiel na podpis nadriadenému 25 kilometrov tam a späť do krajského mesta, aby mohla byť uskutočnená 80 km jazda, ale aj s vyššími cenami šetrených materiálov ako boli v bežnej obchodnej sieti. /stal sa prípad keď praktikantka v prvý deň ako ku nám prišla s údivom povedala, že prečo používame najdrahší kancelársky papier na trhu. Overil som si to v obchode a fakt. Používali sme najdrahší papier. 
 Preglgol som a sám seba som sa pýtal: Nuž prečo sme ho používali? Lebo sme mali verejné obstarávanie. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ako tieto náhodilo nesúrodé veci súvisia s gorilou?

 Aj napriek tomu, že v spise gorila sú spomínané konkrétne mená, udalosti, toky peňazí, konkrétne styky a podobné konkrétne „prkotiny" a aj napriek tomu, že menšie ryby už opustili rybník tie hlavy najvyššie zatĺkajú a s úsmevom na tvári tvrdia, že celá vec je smiešna hlúposť /SDKU a jej predstavitelia/, že ich nemáme do toho ťahať /SMER a jeho predstavitelia/, že s tým nemali nikdy nič do činenia a že vždy konali morálne /maďarská strana, KDH/, že chcú tú najvyššiu spravodlivosť práve teraz pred voľbami aj keď ju niekoľko rokov nechceli a zobudili sa až teraz /SAS, SNS a znovu KDH - ešteže Ján Slota povedal neverte im všetci klamú, len to mal povedať neverte nám všetci klameme/, že v spise sú popísané len stretnuitia a odohrané momenty sú úplne iné a okolnosti ktoré sa prejednávali sú tiež iné. /Penta/ Aj napriek okolnostiam, ktoré v Gorile sú všetci zainteresovaní protagonisti zatĺkajú, ignorujú a podceňujú ako by sa nič nedialo - veď išlo len o pár miliárd, o pár vplyvných miest o podstatu nejakej smiešnej demokracie. Títo ľudia mi berú energiu a je mi z nich zle.
 Aj napriek tomu že v tejto kauze sme poškodení všetci. Aj zainteresovaní protagonisti hry aj bežní občania. Tí protagonisti tým že oni vedia že spravodlivosť neexistuje a že existuje len tvrdá konkurencia peňazí. My ostatní tým že sme o kopec peňazí nenávratne prišli a aj keď niekedy v ďalekej budúcnosti dôjde k odsúdeniu páchateľov spôsobené škody na majetku už nikto nenahradí a škody ktoré utrpela takmer smrteľnou ranou demokracia sa už ani zhojiť nedajú.
 Aj napriek tomu že aj z posledných štatistických údajov sme sa dozvedeli že máme najvyššie ceny energiií z okolitých štátov, aj napriek tomu že všetci vrátanie detí aj tých ktoré sa ešte len narodia sme zaťažení dlhom cca 12.300€, že nezamestnanosť u nás je jednou z najvyšších v Európe nás vo svojich prejavoch vládnúce skupiny či už teraz, alebo aj predtým sústavne presviedčajú a presviedčali aká je to nevyhnutnosť, ako sa oni na tom narobili aby udržali ceny, zadĺženosť a nezamestnanosť aspoň na takejto úrovni. V kontexte porovnaní čísel a prehlásení „hlaváčov" a ich hesiel - istoty slovákom, spolu to dokážeme, slovensko bez dlhov a pod. /prepáče tie maďarské si neviem preložiť / je mi z toho znovu zle.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Aký máte z toho všetkého pocit? Netlčú nás opakovane po hlavách?

Eduard Krištof

Eduard Krištof

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajný človek, ktorým som bol vždy a aj ním ostanem. Som absolvent právnickej fakulty UK v Bratislave. Bol som robotník, radový policajt, riaditeľ v polícii, vyšetrovateľ, v súčasnosti som výsluhový dôchodca, zamestnanec a živnostník zároveň. Nad všetkým pre mňa stojí čistý štít. Moje heslo je:"čestne žiť, nikomu neškodiť, dať každému čo mu patrí." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu